מבצע הכירות 36% הנחה

הסל שלי

איך לזכור לקחת תרופות וויטמינים? 6 טיפים קלים!

תרופות

השימוש בתרופות וויטמינים באופן יומי נפוץ בימינו מאוד, וקיים בכל בית.לשיפור ולשמירה על המצב הבריאותי הקיים, חשוב לקחת את התרופות והוויטמינים באופן סדיר. כל יום באותם שעות. בואו נודה בזה, עם השגרה העמוסה, הלחץ, והדברים הלא צפויים שעולים לנו לפעמים אנחנו שוכחים. עקב השיכחון יכולה להיות פגיעה דרסטית בבריאות שלנו, במיוחד שמדובר בתרופות התורמות לגוף ושומרות עליו במצב מאוזן. אז איך לזכור לקחת תרופות וויטמינים?

אספנו בשבילכם 6 טיפים שיעזרו לכם לזכור לקחת את התרופות והוויטמינים שלכם. להשגת תוצאות אולטימטיביות ושמירה על הבריאות שלכם ושל הקרובים אליכם.

6 טיפים קלים שיעזרו לכם לזכור לקחת תרופות והויטמינים שלכם

1. הכינו טבלה

רשמו את הימים והשעות ביום וציינו באילו ימים ושעות אתם צריכים לקחת את התרופות שלכם. לאחר שהכנתם את הטבלה דאגו לשים אותה במקום בולט ונראה לעין שאתם לא יכולים לפספס, לדוגמא – על המקרר שלכם.

2. השתמשו בדיספנסר החכם לניהול תרופות וויטמינים

פטנט חדשני הנקרא ” דיספנסר חכם לניהול תרופות וויטמינים” מהווה שינוי תפיסתי לקופסאות הקיימות ומאפשר לארגן את הויטמינים והתרופות שלכם עד חודש מראש ועל פי זמני הלקיחה – בוקר, צהריים, ערב ולילה. קל ונוח לשים את הכדורים ללא סכנת פתיחה, התפזרות הכדורים ובלבול בלקיחה. לרכישת הדיספנסר – לחצו כאן.

3. הפכו את לקיחת התרופות והויטמינים לשגרה יומית

נסו לבצע את לקיחת התרופות והויטמינים עם הרגל שאתם מבצעים באופן יומי. למשל: לאחר ארוחת הבוקר, בזמן קריאת הספר או צפייה בטלויזיה לפני השינה או לאחר הטיול עם הכלב.
המלצות –
א. אם אתם שוכחים על בסיס קבוע לקחת את התרופות והויטמינים שלכם שימו אותם ליד מברשת השיניים שלכם, ושאתם מצחצחים שיניים בבוקר ובערב הם תמיד יהיו לנגד עיניכם ובעקבות זאת יהיה לכם קשה יותר לשכוח לקחת. 

ב. מקום נוסף שתוכלו לשים את התרופות שלכם זה ליד מתקן המים בבית במידה והוא קיים בביתכם. מים זה מצרך שאנו צורכים באופן יומי וקבוע מספר פעמים ביום. לשים את התרופות והויטמינים ליד מתקן המים יהיה בשבילכם תזכורת טובה ובלתי נשכחת לקחת את התרופות והויטמינים שלכם.

4. ערבו את המשפחה שלכם

שתפו את המשפחה שלכם על התרופות והויטמינים שלכם ועל זמני הלקיחה שלכם, שהם יוכלו להיות מעורבים בנושא ולהזכיר לכם לקחת את התרופות והויטמינים שלכם במידה ואתם תשכחו.

5. אחסנו את התרופות שלכם במקום שהגישה אליו נוחה וקלה

את התרופות והויטמינים שאתם לוקחים בבוקר תוכלו לאחסן לדוגמא במטבח ליד הטוסטר שלכם. ואת התרופות והויטמינים שאתם לוקחים בערב/לילה אחסנו ליד שידת הלילה שלכם. ואם תוכלו לשים גם בקבוק מים באופן קבוע ליד המיטה עוד יותר טוב. זה יחסוך מכם את הקימה מהמיטה והמילוי של כוס המים למטרת לקיחת התרופות והויטמינים, הכל יהיה מוכן, קל ונגיש לכם ליד המיטה שלכם.

6. תזכורות

תוכלו להגדיר תזכורות ללקיחת התרופות והויטמינים שלכם, לרשום איזו תרופה או ויטמין אתם צריכים לקחת ומתי, והטלפון ידאג להזכיר לכם.

בנוסף לכך קיימות גם אפליקציות ייחודיות לתזכורות של לקיחת תרופות וויטמינים, תוכלו למצוא את האפליקציות בחנות האפליקציות בטלפון שלכם, כתבו בחיפוש – “Pill Reminder” לאחר מכן תצטרכו להגדיר את התרופות וזמני הלקיחה ואתם מסודרים.

לסיכום, 
לקיחת התרופות והויטמינים בזמן יכולים להיות מצילי חיים, ולמנוע מצבים בריאותיים לא נעימים ומדאיגים בעתיד, לכן חשוב לזכור לקחת את התרופות והויטמינים שלנו באופן סדיר על בסיס יומי לשמירה על איזון הגוף והבריאות שלנו! 

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

היתרונות של מוצרי Carroself

קופסא חכמה לתרופות, קופסא קטנה To Go וקופסא עם ארבע מחסניות נוספות

קל לשימוש

אין עוד צורך להיאבק עם הקופסאות של התרופות שלך. פשוט לסובב ולהוציא.

ניהול נכון

מאפשר לקיחה נוחה ובזמן של הכדורים ע"י הפעלה קלה ונוחה של הדיספנסר

מתאים לטיולים ולעבודה To GO

הנעילה הכפולה של הדיספנסר מונעת מהכדורים לצאת החוצה, והקופסא היומית To Go מאפשרת לקחת את הכדורים כאשר אתה לא בבית ומתאימה לכיס שלך

נקי

האצבעות שלך נשארות מחוץ למחסנית הכדורים, כך שהוא נשאר נקי מחיידקים וללא שפיכת נוזלים אבק ולכלוך

קל לשימוש

אין עוד צורך להיאבק עם הקופסאות של התרופות שלך. פשוט לסובב ולהוציא.

ניהול נכון

מאפשר לקיחה נוחה ובזמן של הכדורים ע"י הפעלה קלה ונוחה של הדיספנסר

בהתאמה אישית

קיימת אפשרות לקבלת תווית אישית שאתה יכול לכתוב עליה את שמך. אתה יכול להדפיס את הברכה שלך או תמונה ולהדביק אותה על הדיספנסר כשאתה נותן מתנה להוריך או לסבתא / סבא שלך.

ליצירת התווית שלך לחץ כאן

מחירים נוחים

ה-Smart Dispenser שלנו והמוצרים המשלימים שלו זמינים במחירים הנגישים לכל כיס.

עמיד

הדיספנסר החכם שלנו עשוי מפלסטיק איכותי העומד בתקן של מוצרי מזון ומחזיק מעמד זמן רב עד שחיקת בלאי.

פרטיות

שמירה על הפרטיות בעת אחסון ולקיחת כדורים.

קל לשימוש

המוצרים מזכירים לך בצורה ויזואלית אילו ויטמינים או כדורים לקחת על סמך ריבוע הבחירה בתוך הדיספנסר.

כל מה שאתה צריך

קו המוצרים של Carroself נותן לך את כל מה שאתה צריך, ה-Smart Dispenser, Small Box To Go עם חוצה כדורים, וקופסה עם ארבע מחסניות מלאות מראש.