מבצע הכירות 36% הנחה

הסל שלי

להקדים תרופה לחופשה – כך תטוסו ותחזרו בריאים

אורזים תיק לחופשה קיצית בחו”ל? הכנו לכם מדריך קצר שמסביר אילו תרופות כדאי לקחת איתכם וגם איך ניתן לקחת את כל התרופות עליכם בלי לפחד שיישאר בנתב”ג עם המזוודה

יולי 2022
================================================================

הקיץ רק החל והעומס בנתב”ג כבר הגיע לשיאו, אם גם אתם מתכננים טיסה בקרוב, ההמלצה שלנו היא לארוז את התרופות שאתם נוטלים קרוב אליכם, בתיק שעולה יחד איתכם למטוס. בעזרת תכנון מוקדם ואריזה נוחה בהחלט אפשר להיערך מראש וליהנות מחופשה בריאה.

מפחדים לשכוח את התרופות שלכם?

היום יש כלי אחסון מצוינים שיעזרו לכם להכין את כל התרופות מראש לפי ימים ושעות ולהשאיר המון מקום בתיק לבגדים, מזכרות ומתנות לקנות לחברים והמשפחה בחזור. בעזרת קופסה חכמה ניתן לארוז מראש תרופות לתקופה של בין שבוע ועד חודש מראש (!) באמצעות מחסניות נוספות. בכל מחסנית שמים את הכדורים הרלוונטיים ליום בשבוע ולשעה היעודה (בוקר, צהריים, ערב או לילה). כך לא תצטרכו להיסחב עם כדורים בעטיפות, ובנוסף אם אתם צריכים לחצות כדורים מחסנית ה-“To Go” מצוידת בחוצה כדורים מובנה.

מתכננים חופשה ארוכה? הכירו את הסט המושלם: קופסה חכמה, מחסניות נוספות וקופסת To Go עם חוצה כדורים

כך עושים זאת נכון: קחו קופסת תרופות אישית ועליה הדביקו מדבקה (יש כאלה מוכנות מראש) עם השם לכל נוסע/ת שנוטלים תרופות באופן קבוע. מצאו לכם זמן פנוי, ובראש שקט לפני הנסיעה, מלאו את התאים והמחסניות בתרופות הקבועות שלכם. בעזרת הקופסה חכמה תוכלו להכין לכם את התרופות לתקופה של שבוע-שבועיים מראש ולהיות בטוחים שהתרפות הקבועות שלכם לא ילכו לאיבוד ולא תשכחו ליטול אותן חלילה.

לפני שאורזים – ביטוח רפואי

הקפידו להסדיר את הביטוח הרפואי לימים שבהם תשהו בחו”ל, כך תוכלו להיות שקטים ולדעת שיהיה מי שיעניק לכם טיפול במצבים רפואיים שונים וכך גם תוכלו לקבל סיוע והדרכה בנוגע לתרופות. חברות הביטוח מציעות כיום אפליקציות המאתרות רופא קרוב בחו”ל איתו ניתן להתייעץ, וגם קופות החולים כאן בארץ מאפשרות לרוב להתייעץ אונליין עם רופא משפחה באתר או באפליקציה.

כמה תרופות להביא?

ההמלצה של אנשי המקצוע, ובכללם הרוקח הראשי של בית החולים איכילוב בתל אביב היא שהביא כמות עודפת של התרופות הכרוניות אותן אתם נוטלים שכן במציאות הכאוטית של שדות התעופה בקיץ הזה רצוי לקחת מעט טווח ביטחון למקרה והטיול יתארך ביום או יומיים. בנוסף צלמו או הדפיסו את המרשם הקבוע שלכם ושמרו אותו יחד עם תיק התרופות, כך תוכלו להציג לרוקח או רופא אם יעלה בכך צורך.

תרופות רבות כמו משחות אנטיביוטיות שבארץ ניתן לרכוש רק עם מרשם רופא, ניתנות ללא מרשם (over the counter – OTC) במדינות רבות באירופה ובארה”ב, כך שההמלצה היא לא להתפרע עם התרופות, לארוז את מה שאתם צריכים וקצת יותר. גם מדיוניות הבידוק בשדות התעופה עלולה לעמוד נגדכם אם תארזו יותר מדי, ואולי תתבקשו לוותר על חלק מהתרופות. יש לזכור כי באירופה לא ניתן להעלות לטיסות בקבוקי נוזלים המכילים יותר מ-100 מ”ל.

מה לקחת ועל מה לוותר?

מלבד התרופות הקבועות אותן אורזים בקופסה חכמה, מומלץ להכין תיק קטן ובו – תרופות למניעת שלשול או כאב בטן, תרופות נגד אלרגיה לסובלים או לרגישים. תמיד טוב להחזיק כדורים להורדת חום או לכאב ראש כמו אקמול לסוגיו. שימו גם פלסטרים בגדלים שונים לעזרה ראשונה וכן משחה כגון פולידין לחיטוי פצעים.

מנגד מומלץ להימנע מתכשירים אנטיביוטיים שונים, משום שאותם יש ליטול רק בהתייעצות עם רופא שכן הם יכולים לגרום נזקים לאנשים שנוטלים תרופות מסוימות או שרגישים למרכיבים שונים בתרופה. והכי חשוב – תבלו ותטענו את הגוף באנרגיות חדשות. טיסה נעימה ובטוחה.

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

היתרונות של מוצרי Carroself

קופסא חכמה לתרופות, קופסא קטנה To Go וקופסא עם ארבע מחסניות נוספות

קל לשימוש

אין עוד צורך להיאבק עם הקופסאות של התרופות שלך. פשוט לסובב ולהוציא.

ניהול נכון

מאפשר לקיחה נוחה ובזמן של הכדורים ע"י הפעלה קלה ונוחה של הדיספנסר

מתאים לטיולים ולעבודה To GO

הנעילה הכפולה של הדיספנסר מונעת מהכדורים לצאת החוצה, והקופסא היומית To Go מאפשרת לקחת את הכדורים כאשר אתה לא בבית ומתאימה לכיס שלך

נקי

האצבעות שלך נשארות מחוץ למחסנית הכדורים, כך שהוא נשאר נקי מחיידקים וללא שפיכת נוזלים אבק ולכלוך

קל לשימוש

אין עוד צורך להיאבק עם הקופסאות של התרופות שלך. פשוט לסובב ולהוציא.

ניהול נכון

מאפשר לקיחה נוחה ובזמן של הכדורים ע"י הפעלה קלה ונוחה של הדיספנסר

בהתאמה אישית

קיימת אפשרות לקבלת תווית אישית שאתה יכול לכתוב עליה את שמך. אתה יכול להדפיס את הברכה שלך או תמונה ולהדביק אותה על הדיספנסר כשאתה נותן מתנה להוריך או לסבתא / סבא שלך.

ליצירת התווית שלך לחץ כאן

מחירים נוחים

ה-Smart Dispenser שלנו והמוצרים המשלימים שלו זמינים במחירים הנגישים לכל כיס.

עמיד

הדיספנסר החכם שלנו עשוי מפלסטיק איכותי העומד בתקן של מוצרי מזון ומחזיק מעמד זמן רב עד שחיקת בלאי.

פרטיות

שמירה על הפרטיות בעת אחסון ולקיחת כדורים.

קל לשימוש

המוצרים מזכירים לך בצורה ויזואלית אילו ויטמינים או כדורים לקחת על סמך ריבוע הבחירה בתוך הדיספנסר.

כל מה שאתה צריך

קו המוצרים של Carroself נותן לך את כל מה שאתה צריך, ה-Smart Dispenser, Small Box To Go עם חוצה כדורים, וקופסה עם ארבע מחסניות מלאות מראש.