מבצע הכירות 36% הנחה

הסל שלי

כיצד להימנע משבץ מוחי?

בארצות הברית, בכל 4 דקות מתרחש מקרה מוות בעקבות שבץ מוחי. שבץ מוחי הוא הסיבה החמישית בשכיחותה למוות והגורם המוביל לנכות בארה”ב וכך גם בעולם המערבי. עד היום הוכח מחקרית כי שינויים נכונים באורח החיים ונטילת תרופות מתאימות באופן סדיר, יכולים למנוע 80% ממקרי השבץ.

מהצד השני, נטילה לא סדירה של תרופות היא בעיה מרכזית שבולמת את יכולת ההצלחה בבלימת מקרי שבץ מוחי. אנשים מתקשים לקחת את הגלולות שלהם על בסיס קבוע, כפי שנקבע על ידי הרופאים שלהם, וזה משפיע לרעה על מצבם הבריאותי של המטופלים.

ככלל, הגנטיקה המשפחתית משפיעה מאוד על הישנות מקרים כאלה, קרוב משפחה מבוגר שסבל משבץ מוחי עשוי להצביע על נטייה גנטית ללקות בשבץ. אף אחד לא יכול לשנות את ההיסטוריה הגנטית שלו, וכמובן שאי אפשר להחזיר את הזמן לאחור ולהימנע בדיעבד מגורמי סיכון, אך כל אחד יכול לפעול החל מעכשיו על מנת לשלוט בגורמי הסיכון שהוא מודע להם ללקות בשבץ מוחי.

הדיספנסר החכם של carroself מאפשר נטילה רציפה של תרופות תוך הימנעות משכחת נטילת תרופות, כל זאת על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר מטיפול תרופתי על מנת להימנע ממקרים של שבץ.

להלן מספר דרכים שיסייעו לכם להימנע משבץ מוחי:

הפסיקו לעשן

לפי מחקרים, הסיכוי ללקות בשבץ מוחי עולה ב-12% על כל חמש סיגריות שעושנו ביום. לעישון יש מספר השפעות על ייצור קרישי דם. עישון מסמיך את הדם ומקדם היווצרות פלאק בעורקים. לצד תזונה נכונה ופעילות גופנית סדירה, הפסקת עישון היא אחד משינויי אורח החיים היעילים ביותר שתוכלו לבצע כדי למנוע שבץ מוחי.

התחילו לזוז

לאנשים הפעילים יותר יש ירידה של 25%-30% בסיכון לשבץ בהשוואה לאלה שפחות פעילים. פעילות גופנית הוכחה כמפחיתה את הכולסטרול, מסייעת בשמירה על המשקל ומפחיתה את לחץ הדם, מה שיכול להפחית את הסיכון לשבץ מוחי. בהנחיות האחרונות למניעת שבץ מוחי, האגודה האמריקאית לשבץ מוחי (ASA) הזכירה שמבוגרים בריאים צריכים לעשות לפחות 40 דקות של פעילות אירובית מתונה עד נמרצת שלוש עד ארבע פעמים בשבוע.

אזנו את התזונה שלכם

תזונה מאוזנת יכולה לסייע בהורדת לחץ הדם שהוא אחד הגורמים המובילים לשבץ מוחי. לחץ הדם יכול לעלות על ידי עודף משקל או השמנת יתר, אכילת יתר של מלח או אכילה של מעט מדי אשלגן. איגוד הלב האמריקאי הציע לאכול תזונה עשירה בפירות וירקות עשירים באשלגן, דגנים מלאים, מוצרי חלב דלי שומן ושומן רווי נמוך כדי למנוע שבץ.

שימרו על לחץ הדם שלכם

אם לחץ הדם שלך אינו בשליטה, זה עלול אפילו להכפיל את הסיכון לשבץ מוחי. לחץ דם גבוה הוא הגורם השכיח ביותר לשבץ איסכמי ודימומי אצל גברים ונשים כאחד. השינוי המשמעותי ביותר שאנשים יכולים לעשות בבריאות כלי הדם שלהם הוא ניטור לחץ הדם שלהם וניהולו אם הוא מוגבר.

פעילות גופנית, דיאטה דלת נתרן ושמירה על משקל תקין יכולים כולם לסייע בשמירה על לחץ הדם בטווח התקין. מגוון תרופות עשויות לסייע בניהול לחץ הדם ולהוריד את הסיכון לשבץ מוחי.

לטפל בפרפור פרוזדורים

פרפור פרוזדורים הוא סוג של דופק לא סדיר שמוביל להיווצרות קרישי דם בלב. קרישי דם אלו יכולים לעבור למוח, לחסום כלי דם ולגרום לשבץ מוחי. הסיכון לשבץ מוחי גבוה כמעט פי חמישה בקרב אנשים עם פרפור פרוזדורים. אם אתם חווים דפיקות לב או קוצר נשימה, קבעו פגישה עם הרופא שלכם.

כדי להוריד את הסיכון לשבץ מוחי מפרפור פרוזדורים, ייתכן שתצטרכו לקחת תרופה נוגדת קרישה (מדלל דם) כמו וורפרין או אחד מהטיפולים החדשים יותר נוגדי הקרישה.

שימרו על הכולסטרול שלכם

כולסטרול כולל גבוה נקשר לסיכון גבוה יותר לשבץ במחקרים מדעיים רבים. סטטינים, תרופות להורדת כולסטרול, עשויים להינתן כדי לסייע בהפחתת הסיכון לעורקים סתומים ולאמץ הרגלי אכילה טובים המדגישים פירות, ירקות, דגנים מלאים ובשר רזה.

טלו בקביעות תרופות מרשם למניעת שבץ מוחי

אנשים בסיכון גבוה לשבץ מוחי עשוי לקבל המלצה ליטול תרופות נוגדות קרישה, כגון וורפרין, תרופות נוגדות טסיות, כגון אספירין, ותרופות המסייעות בהורדת לחץ הדם ובוויסות רמות הכולסטרול. יש ליטול תרופות מרשם באופן קבוע ללא הפסקות, אחרת הן לא יעבדו.

הבעיה היא שרוב האנשים שוכחים לקחת את התרופות שלהם בזמן, מה שמדרדר עוד יותר את בריאותם. אבל אינכם צריכים לדאוג שכן מתקן הגלולות החכם נותן לך את ההזדמנות לארגן את הגלולות שלך עד חודש מראש ולהזכיר לך מתי לקחת את הגלולות. זה מאפשר נטילת גלולה קלה ובזמן על ידי שימוש קל ונוח במתקן. מנגנון הנעילה הכפול של הדיספנסר מונע נפילת גלולות, והקופסא לדרך מאפשרת לקחת את הגלולות כשאתם לא בבית.

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

היתרונות של מוצרי Carroself

קופסא חכמה לתרופות, קופסא קטנה To Go וקופסא עם ארבע מחסניות נוספות

קל לשימוש

אין עוד צורך להיאבק עם הקופסאות של התרופות שלך. פשוט לסובב ולהוציא.

ניהול נכון

מאפשר לקיחה נוחה ובזמן של הכדורים ע"י הפעלה קלה ונוחה של הדיספנסר

מתאים לטיולים ולעבודה To GO

הנעילה הכפולה של הדיספנסר מונעת מהכדורים לצאת החוצה, והקופסא היומית To Go מאפשרת לקחת את הכדורים כאשר אתה לא בבית ומתאימה לכיס שלך

נקי

האצבעות שלך נשארות מחוץ למחסנית הכדורים, כך שהוא נשאר נקי מחיידקים וללא שפיכת נוזלים אבק ולכלוך

קל לשימוש

אין עוד צורך להיאבק עם הקופסאות של התרופות שלך. פשוט לסובב ולהוציא.

ניהול נכון

מאפשר לקיחה נוחה ובזמן של הכדורים ע"י הפעלה קלה ונוחה של הדיספנסר

בהתאמה אישית

קיימת אפשרות לקבלת תווית אישית שאתה יכול לכתוב עליה את שמך. אתה יכול להדפיס את הברכה שלך או תמונה ולהדביק אותה על הדיספנסר כשאתה נותן מתנה להוריך או לסבתא / סבא שלך.

ליצירת התווית שלך לחץ כאן

מחירים נוחים

ה-Smart Dispenser שלנו והמוצרים המשלימים שלו זמינים במחירים הנגישים לכל כיס.

עמיד

הדיספנסר החכם שלנו עשוי מפלסטיק איכותי העומד בתקן של מוצרי מזון ומחזיק מעמד זמן רב עד שחיקת בלאי.

פרטיות

שמירה על הפרטיות בעת אחסון ולקיחת כדורים.

קל לשימוש

המוצרים מזכירים לך בצורה ויזואלית אילו ויטמינים או כדורים לקחת על סמך ריבוע הבחירה בתוך הדיספנסר.

כל מה שאתה צריך

קו המוצרים של Carroself נותן לך את כל מה שאתה צריך, ה-Smart Dispenser, Small Box To Go עם חוצה כדורים, וקופסה עם ארבע מחסניות מלאות מראש.